Velkommen!

Hjælp

Her kan du finde svar op oftest stillede spørgsmål samt vejledninger til booking, afhetning og aflevering.

Guide: Brug af nøglebokse

Når du har booket en bil, vil du på 'Mit Overblik' kunne finde din booking. Når din booking starter vil der blive genereret en kode som du vil kunne finde her. Nøgleboksen sidder på gavlen ved NYMA, og du kan åbne den ved at trykke på skærmen og vælge 'Key pickup' og herefter indtaste koden. Nu trykker du på fluebenet og trykker 'Pick up this key'. Nøglen ligger i nøgleboksen, og du kan nu starte din booking. Husk at lukke nøgleboksen, når du har taget nøglen. Ved aflevering af bilen, skal du blot lægge nøglen tilbage i nøgleboksen og lukke den.

Kan jeg aflyse eller ændre en booking ?

Du kan aflyse en reservation gratis indtil en time efter, du har foretaget den, eller hvis der er mere en 3 døgn til reservationens start. Hvis du aflyser en reservation 3 døgn eller mindre før reservationens start, betales 30% af timeprisen for den bestilte periode som gebyr og dit reservationsgebyr refunderes ikke.

Kan jeg selv redigere i min reservation?

Nej, det er ikke muligt at redigere i en reservation. Du kan dog altid aflyse din reservation og oprette en ny.

Hvor sent kan jeg aflyse en reservation uden at betale gebyrer?

Du kan aflyse en reservation gratis indtil en time efter, du har foretaget den, eller hvis der er mere en 3 døgn til reservationens start. Hvis du aflyser en reservation 3 døgn eller mindre før reservationens start, betales 30% af timeprisen for den bestilte periode som gebyr og dit reservationsgebyr refunderes ikke.

Kan jeg forlænge min reservation undervejs?

Nej, det er ikke muligt at forlænge en reservation undervejs. Du kan dog altid oprette en ny reservation, hvis du har brug for bilen længere tid.

Hvad gør jeg, hvis der sker noget uforudset og jeg ikke kan aflevere bilen til tiden?

Du skal kontakte WEMOOV kundeservice på tlf. 86 19 18 44 og informere om situationen. Hvis du ikke kan aflevere bilen til tiden, vil du blive opkrævet for den ekstra tid, du har bilen.

Hvad skal jeg gøre hvis jeg modtager en bil som er beskidt, mangler benzin mv.?

Kontakt WEMOOV kundeservice på tlf. 86 19 18 44 og informere om situationen inden du begynder din booking. Gebyrer kan pålægges gebyrer til den bruger, der har efterladt bilen sådan.

Hvad skal jeg gøre hvis nøgleboksen ikke åbner og jeg ikke kan få nøglen?

Kontakt WEMOOV kundeservice på tlf. 41 71 13 13.

Hvad gør jeg hvis nøglen ikke ligger i nøgleboksen?

Kontakt WEMOOV kundeservice på tlf. 41 71 13 13.

Hvad gør jeg hvis jeg ikke kan finde bilen på den faste placering?

Du kan altid se bilens placering i appen. Hvis du stadig ikke kan finde bilen, kan du kontakte WEMOOV kundeservice på tlf. 86 19 18 44.

Hvad gør jeg hvis nøglen ikke ligger i nøgleboksen?

Kontakt WEMOOV kundeservice på tlf. 41 71 13 13.

Hvad gør jeg hvis der står en anden bil parkeret på en WEMOOV parkeringsplads?

Kontakt WEMOOV kundeservice på tlf. 41 71 13 13.

Skal der både benzin og strøm på bilen?

Du skal aflevere bilen med samme mænge brændstof som ved start, du skal anvende benzinkoret i bilen. Hvis bilen er en el-bil, skal du blot sætte den til ladning.

Hvordan sætter jeg bilen korrekt til opladning?

Brugere af WEMOOV betaler selv for benzinforbruget. Ved tankning af benzin, skal du bruge benzinkortet i bilen. Opkrævningen for benzinforbruget sker automatisk ved udgangen af måneden.

Hvad gør jeg, hvis der er noget galt med bilen, lampe der lyser eller andet?

Kontakt WEMOOV kundeservice på tlf. 86 19 18 44 og informere om situationen inden du begynder din booking.